Friday, July 23, 2010

Time for Sharing

Dear babes,

I've been applied the fake lashes of #728 for sometimes.
and, I found it...
I like LOVE IT so so so much,
it's not only to enlarge my eyes,
but it make my eyes become more attractive,
and and and..
make me look so adorable.
.
.
.
.
嗨,babes,
之前我用的假睫毛都是三颗树的,
便宜当然是因素之一咯,呵呵!

最近我发现,
我爱上了#728!!
被它深深的吸引了呢,哈哈哈。
刚开始会觉得会不会太假呢,
原来,是我戴的位子不对,太靠近眼头了。
(记得,不要太靠近
眼头哦,大概距离2-4mm)

一份钱就是一份货。
目前#728的数量没剩多少了。
下下批我还会进这款哦,但是不会多的。
有兴趣的mm记得让我知道。

价格会调整一些些呢,
因为我们换了运输公司。

请注意咯~!!

Let's doll up, babes!

^__________^


0 comments:

Post a Comment